Subject: Kooskõlastus
From: "Riho Meister" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 14:11:44 +0200

Tere!

Kirjutan Teile seoses kooskõlastusvajadusega tehnovõrgu rajamiseks, läbides 
risti riigiteega selle alust pinda.
Vastav tegevus toimuks Virulase külas, Kambja vallas Aarikese kinnistutel. 
Riigiteega ristumise asukohaks on Tatra-Aarike riigiteel 2,13 km.

Kirja manusesse on lisatud digiallkirjastatud taotlus tehnovõrgu-rajatise 
projekti kooskõlastamiseks ja ehitusprojekt Aarikese päikeseelektrijaama 
rajamiseks.

Mis võiksid olla järgnevad sammud?

Lugupidamisega,

Riho Meister

Joonestaja

+372 50 304 19

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.diotech.ee <http://www.diotech.ee/>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yac-uoERissv7OWccMeRf0xdX5QC9FtwW3Wc0Jn3SopIbwYUTWfhwrbaGTkZd75edmrOZvzGBekPGo>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.